Retourneren bestelling
Als je het artikel om welke reden dan ook niet wilt afnemen, heb je het recht het artikel 14 dagen na aflevering te retourneren en de overeenkomst te ontbin...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:04 PM
Stap 1: Verpak jouw bestelling in de herbruikbare verzendtas of een stevige doos. Vergeet niet de meegestuurde pakbon of een kopie ervan mee te sturen. Ben ...
Di, 17 Mei, 2022 om 4:54 PM
Het is mogelijk om een artikel te ruilen of te retourneren zonder account. Je kunt het artikel ook retourneren op basis van je ordernummer, vermeld deze dui...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:17 PM
Het retourneren en ruilen van je bestelling(en) is gratis wanneer je deze retour stuurt via DHL. Gebruik je een ander pakketbedrijf, bijvoorbeeld PostNL, da...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:18 PM
Na ontvangst van je artikelen heb je het recht om deze 14 dagen na levering te ruilen. Wil je een ander product of een andere maat, dan raden we je aan om e...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:19 PM
Stuur de pakbon of een kopie ervan samen met het artikel retour. Ben je de pakbon kwijtgeraakt, stuur dan een briefje mee met daarop het ordernummer. Zonder...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:22 PM
Lever jouw pakket in bij een DHL Servicepunt. Vergeet niet te vermelden dat je het pakket terug wilt sturen naar PSVFANstore.nl in Woerden.
Do, 21 Jan, 2021 om 4:22 PM
Het is niet nodig om een adres op het pakket te vermelden. Het pakket mag je bij een DHL servicepunt inleveren onder vermelding van 'PSV FANstore Woerde...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:23 PM
Je ontvangt een verzendbewijs. Op dit verzendbewijs staat een zendingsnummer en een webpagina waar je jouw pakket kunt volgen. Je ontvangt een mail zodra wi...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:23 PM
Mijn retourzending is al langer dan twee weken onderweg. Kunnen jullie nakijken of alles in orde is?
Als een retourzending langer dan twee weken onderweg is, dan dienen we een onderzoek te starten naar de zending. Dit kunnen wij alleen doen als je nog in he...
Do, 21 Jan, 2021 om 4:26 PM