Leveringen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
PSV FANstore Online hanteert standaard een levertermijn van 24 uur binnen Nederland indien het product voorradig is en voor 23:00 uur besteld is (van zondag...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:12 PM
Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?
Wil je informatie over je bestelling(en)? Bij ‘Mijn account’ vind je de gegevens van je bestelling(en) of neem contact op met fanstoreonline@psv.nl 
Do, 21 Jan, 2021 at 5:13 PM
Kan ik mijn bestelling in de PSV FANstore laten leveren?
Het is niet mogelijk je bestelling in de PSV FANstore te laten leveren.
Do, 21 Jan, 2021 at 5:13 PM
Kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een postbus of antwoordnummer?
Het is niet mogelijk om je bestelling bij een postbus of antwoordnummer te laten bezorgen.
Do, 21 Jan, 2021 at 5:13 PM
Ik ontvang een mail dat mijn bestelling later verstuurd wordt. Hoe kan dit?
Bij alle producten staat een verwachte levertijd vermeld. Producten die direct leverbaar zijn ontvang je (in Nederland en België) binnen 24 uur. Soms staat ...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:14 PM
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wanneer kan ik deze verwachten?
Bij alle producten staat een verwachte levertijd vermeld. Producten die direct leverbaar zijn ontvang je (in Nederland en België) binnen 24 uur. Soms staat ...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:14 PM
Op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die je op maandag t/m donderdag voor 23.00 uur plaatst, worden de volgende dag tussen 9.00 uur en 21.30 uur bezorgd. Bestellingen die je op vri...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:16 PM
Kan ik zelf bepalen wanneer een bestelling bezorgd gaat worden?
Helaas kun je dit niet aangeven bij je bestelling.
Do, 21 Jan, 2021 at 5:16 PM
De track & trace-code geeft aan dat DHL mijn bestelling heeft bezorgd, maar ik heb niks ontvangen. Wat moet ik nu doen?
Neem zo snel mogelijk contact op via fanstoreonline@psv.nl of onder kantooruren via +31 (0)900-32678673 als je bestelling geleverd zou zijn, maar je niets h...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:17 PM
Er ontbreekt een artikel in mijn geleverde bestelling. Wat moet ik nu doen?
Het is mogelijk dat een bepaald artikel een langere levertijd heeft dan de andere producten in je bestelling. In dat geval ontvang je een mail met de verwac...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:17 PM