Overig

Ik heb mijn e-mailadres verkeerd ingevuld bij mijn bestelling, kan ik deze nog wijzigen?
Het is mogelijk om het e-mailadres te wijzigen. Je dient daarvoor contact met ons op te nemen via fanstoreonline@psv.nl of onder kantooruren telefonisch via...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:36 PM
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt contact met ons opnemen via fanstoreonline@psv.nl of tijdens kantooruren telefonisch via +31 (0)900-32678673 om te informeren of het nog mogelijk is...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:37 PM
Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen. Is de bestelling goed doorgekomen?
Controleer of de bevestigingsmail niet onverhoopt in je ongewenste e-mail terecht is gekomen. Neem contact op via fanstoreonline@psv.nl of telefonisch via +...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:38 PM
Krijg ik korting op boeken, games zoals FIFA, giftcards, DVD’s en lidmaatschappen?
Volgens de wet is bepaald dat er geen korting verrekend mag worden op producten als boeken, games, giftcards, DVD’s en lidmaatschappen. Om deze reden is het...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:38 PM
Ik heb het welkomstpakket van de FANclub in de (online) PSV FANstore of City Store gekocht, wanneer ontvang ik mijn Club Card?
Activeer eerst je lidmaatschap via de website door middel van de activeringscode die je in het welkomstpakket vindt. Je ontvangt een bevestigingsmail als je...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:39 PM
Wat is het e-mailadres van PSV FANstore- online?
fanstoreonline@psv.nl 
Do, 21 Jan, 2021 at 5:39 PM
Wat is het telefoonnummer van PSV FANstore online?
+31 (0)900-32678673 GRATIS (maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur)
Do, 21 Jan, 2021 at 5:39 PM
Ik heb een klacht over mijn bestelling. Waar kan ik deze melden?
Wij horen graag waarover je ontevreden bent. Meld je klacht via fanstoreonline@psv.nl of onder kantooruren telefonisch via +31 (0)900-32678673. Wij doen ons...
Do, 21 Jan, 2021 at 5:40 PM